תנובה החזיקה עד כה ב-53.58% מהקרקע ואילו ביתרת השטח - 46.4%, החזיקה נצבא, כך שלמעשה במסגרת רכישת זכויותיה של תנובה הופכת נצבא למחזיקה היחידה בקרקע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הבנק הבינלאומי עם אסי כהן ממשיכה להיות האהובה ביותר
המטרה אותה הציבה החברה: נתח שוק של 45% ■ תשלם לחקלאים רנטה חודשית עבור תפוקת הביצים שלהם ■ היקף מכירות הביצים של תנובה כיום: 320 מיליון שקל בשנה
אריק רייכמן הודף בשיחה עם "גלובס" את הטענות על קשר כביכול בין הסכום שקיבל ובין מכירת תנובה בזול: "אני לא יכול להסתובב כל היום ולהגיד שאין לי אחות"
כיצד נפטרה טרה מדימוי המחלבה המיושנת והפכה למתחרה בולטת בתנובה ושטראוס?
בטרה ושטראוס טוענים כי המיתוג מחדש של תנובה נכשל, בתנובה אומרים כי טרה לא עמדה ביעדים, ובשטראוס מאמינים כי המיתוג מחדש של דנונה הצליח למרות הירידה במכירות
זאת, בעקבות קבלת דיבידנדים מתנובה ■ חלקה של אייפקס בדיבידנדים - 1.35 מיליארד ש' ■ מבטח שמיר תחלק לבעלי מניותיה דיבידנד של 83.7 מ' ש'
בסך הכל יחולקו באופן מיידי 1.3 מיליארד שקל שכן תנובה תחזיר הלוואת בעלים של 800 מיליון שקל
לאומי ישלם 60 מיליון ש' נוספים למבטח שמיר, ובתמורה יבוטל מנגנון התאמת המחיר העתידי ■ רק לפני שבוע הודיעה מבטח שמיר כי העסקה מבוטלת
השקת מעדן מוו של טרה לא פגעה במכירות מילקי של שטראוס, שנסקו לשיא חדש ■ תנובה מחזקת את כוחה בקטגוריית המעדנים עם קרלו ושטוזים ■ גמדים ודניאלה של שטראוס ירדו
כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל
הסיבה: הקשחת תנאי הסחר מצד תנובה ■ במקביל התקשרה רבוע כחול עם ספקים חלופיים, מ.לסר וגליקסמן, שיספקו לה את הביצים ■ "מפברואר לא תמצאו ביצה של תנובה על המדף"
הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר
(עדכון) - מבטח-שמיר הודיעה היום כי העסקה לא תצא לפועל ■ ברשות דרשו מהחברות להמציא נתונים על שווי החברה ■ מקורב: "שמיר צריך לזכור שאין לו בהכרח חלופות אחרות"
תנובה, שרוצה לנגוס במותג המעדנים השני בגודלו בשוק אחרי מילקי של שטראוס, צפויה להשקיע 5 מיליון שקל בהשקת "יופלה שטוזים מוקצף"
בשבוע האחרון נרשם מחסור בחלק מהגבינות הצהובות הקשות של תנובה ובחלק ממוצרי השמנת של החברה ■ בקרוב: התייקרות גם במוצרי התינוקות - תחליפי חלב, דייסות ומחיות
העלאת מחיריםיוקר המחיהישראל במלחמהמוצרי חלבמחיר מופרזמחירי המזוןקמעונאותשטראוסתביעה ייצוגיתתעשיית המזון