פרסום באינטרנט הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 

מי עושה "לייק" לשפעת?

במצעד השבוע: מכבי מרשימה, טריומף תורמת, קליק משחקת ודפי זהב מפרגנת לאחרים

אייל מרקוס 29.11.2010

מצעד הלייקים השבועי

צומת ספרים מבלפת, קום איל פו מבזבזת, סיטרואן רצינית, ורק פסטרמה אחת וקוץ בה

אייל מרקוס 22.11.2010

רגע לפני שלוחצים על לייק: קבלו את מבצעי הפייסבוק החמים ביותר

מתנות בשווי מאות שקלים ואפילו טיסות לחו"ל: "גלובס" ממפה את המבצעים החמים ביותר בפייסבוק - אך מזהיר מהחשיפה האישית הנדרשת כדי להשתתף בהם ולזכות

אפרת אהרוני 17.11.2010

מארק צוקרברג הוא האלוהים שלי

ולכן כשאני שואל את עצמי איך נעשה כסף מכל זה, אני מפנה את השאלה לבורא העולם עצמו

אייל גן מור 17.11.2010

ישראל תשתתף בפיילוט פרסום בינ"ל של גוגל ו-YouTube

הפיילוט מתקיים כבר ב-6 מדינות וכולל לראשונה תשלום עמלות גם למשרדי הפרסום ■ מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל: "משרדי הפרסום צריכים להתלהב מהמהלך" ■ פרשנות / נועה פרג

נועה פרג 16.11.2010

ועכשיו נשמע כמה יו-טיוב אטרקטיבי

עד היום לא היה לאנשי אינטראקטיב סיבה לדחוף פרסום בו, והנה גוגל מספקת אותה

נועה פרג 16.11.2010

מצעד הלייקים הישראלי

מי הכי יפה? מי הכי רומנטי? סיגל דקל מובילה באוהדים, בית השאנטי בתחכום ומנגו בבאגים

אייל מרקוס 15.11.2010

שולט בשוק: רבע מהחשיפות למודעות הבאנרים בארה"ב הופיעו בפייסבוק

זאת ברבעון השלישי של 2010 ■ אנליסטים טוענים כי היתרון הגדול של פייסבוק הוא ביכולת לספק פרסום מפולח

נועה פרג 10.11.2010

מותגים שהם חברים - בפייסבוק

המדיה החברתית והתפתחות כלים מחקריים מקוונים יצרו קונספט מנצח במחקרי שוק

שמחה סיגן 10.11.2010

כפתור ה"לייק" של פייסבוק נכנס לשוק הפרסום

פייסבוק עורכת פיילוט בארה"ב להטעמת כפתור ה"לייק" על פני באנרים ■ הפיילוט מתבסס על טכנולוגיה של הסטארט-אפ הישראלי MediaMind

נועה פרג 08.11.2010

שינוי מגמה: ענף הפרסום עבר ברבעון השלישי למגמה שלילית

מחירי הפרסום בטלוויזיה ירדו ב-6.6%, מספר ההפקות החדשות על המסך צנח, והביקוש לעובדים בענף נמצא בירידה ■ החדשות הטובות: ההוצאה הכללית לפרסום נמצאת בעלייה

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2010

וואלה: עלייה של 33% בהכנסות; הרווח הנקי צנח ב-45%

מפעילת פורטל האינטרנט רשמה ברבעון השלישי הכנסות של 48.2 מיליון שקל ורווח נקי של 2.8 מיליון שקל ■ המנכ"ל אילן ישועה: "אנו ממשיכים ליישם תוכנית נרחבת לסינרגיה עם לוח יד2"

יוסי ניסן 28.10.2010

נא להכיר: סלבריטאי YouTube המבוקשים ביותר

עם מיליוני מעריצים ברחבי עולם, פרצוף אמין ומוכר ותוכן מקורי שמושך גולשים - כוכבי אתר סרטוני הווידיאו למדו לעשות כסף והפכו לדבר החם בקרב משרדי הפרסום והמשווקים

אדוורטייזינג אייג' 18.10.2010

מהי המשמעות האמיתית של גוגל אינסטנט עבור המפרסמים?

בשירות החיפוש החדש של גוגל המותגים המקושרים למילות מפתח ייהנו מחשיפה מוגברת של פרסום, אך לא בטוח שזה מה שהגולשים באמת חיפשו

אדוורטייזינג אייג' 26.09.2010

מרטין סורל, מנכ"ל WPP: "הדיגיטל כבר מהווה 28% מעסקינו"

סורל, אחד האנשים החזקים בעולם הפרסום, מדבר בראיון בלעדי ל"גלובס" על המדיה החדשה, מסביר למה אין לו פרופיל בפייסבוק, וכיהודי גם נותן לישראל עצות למיתוג המדינה

אדריאן פילוט, הפורום הכלכלי העולמי, סין 23.09.2010

התעתוע של ה-"like"

משווקים, אל תסמכו רק על פייסבוק - יש תוכן שמתאים לו ויש כזה שמתאים למקום אחר

נועה פרג 14.09.2010

   121314151617181920212223242526   

   נמצאו 473 כתבות   |   עמוד 19 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988