סיפורה של שפחה: הסדרה זוכת הפרסים חוזרת לעונה חמישית בשבוע הבא

בעונה החדשה, גיבורת הדיסטופיה הטלוויזיונית "סיפורה של שפחה" תמשיך במאבקה המסוכן לחופש • וגם: קומדיית המיסתורין החדשה של טים ברטון על וונסדיי, בת משפחת אדמס הידועה • שתי סדרות שאסור לכם להחמיץ 

סיפורה של שפחה עונה 5 / צילום: HULU
סיפורה של שפחה עונה 5 / צילום: HULU

סדרה לחזור אליה

סיפורה של שפחה
משודר:
בהוט וסלקום טיוי
זמן עליית העונה החמישית: 14.9
מספר עונות: 4
מספר פרקים: 46 סה״כ
זכיות: פרסי אמי וגלובוס הזהב

במרכז הדרמה הדיסטופית "סיפורה של שפחה" (המבוססת על ספר של מרגרט אטווד משנת 1985 הנושא את אותו שם), רפובליקה נוצרית טוטליטרית בשם "גלעד", לשעבר ארצות הברית, המשעבדת נשים פוריות לשמש כשפחות המעמד הגבוה. ג'ון אוסבורן (אליזבת מוס), אחת השפחות, לא משלימה עם הגורל שנכפה עליה, ויוצאת למאבק מסוכן נגד אדוני גלעד. גם בעונה החמישית של הסדרה, שתכף תעלה, תמשיך ג'ון במאבקה לחירות ולהגדרת זהותה ומטרותיה.

 

עוד בסדרהלכל הכתבות

הצג עוד

סדרה לחכות לה

וונסדיי אדמס
תשודר:
בנטפליקס
עונה ראשונה, 8 פרקים

קומדיית המסתורין פרי מוחו המבריק של טים ברטון ("ביטלג'וס", "המספריים של אדוארד") מתמקדת בסיפור התבגרותה של וונסדיי, בת משפחת אדמס הידועה. וונסדיי (אותה מגלמת ג'נה אורטגה) היא ילדה חריגה, שלא מוצאת את מקומה בבית הספר. הוריה מעבירים אותה אל בית הספר המשונה שהם עצמם למדו בו שנים קודם לכן, והיא מתחילה להשתלב חברתית. תוך כדי היא מתמודדת עם תעלומה שהשפיעה על המשפחה לפני 25 שנה. "וונסדיי אדמס" תעלה בנטפליקס בנובמבר הקרוב.