שר הטבעות: הסדרה הכי יקרה בעולם מגיעה למסך

"שר הטבעות: טבעות הכוח", שמתרחשת אלפי שנים לפני הספרים והסרטים הפופולריים של טולקין, עולה בשירות הסטרימינג של אמזון • וגם: בחזרה לסדרת המופת זוכת האמי של נטפליקס, "כשהם רואים אותנו", שמספקת הצצה לאי הצדק שקיים במערכת המשפט האמריקאית • שתי סדרות שאסור לכם להחמיץ 

Lord of the rings: the rings of power / צילום: Matt Grace, Prime Video
Lord of the rings: the rings of power / צילום: Matt Grace, Prime Video

סדרה לחכות לה

 LORD OF THE RINGS: THE RINGS OF POWER  
משודר: באמזון פריים וידיאו. עונה ראשונה, 8 פרקים
עלות הפקת עונה: 465 מיליון דולר

היום (ו') עלתה באמזון הסדרה שכל חובבי הפנטזיה מחכים לה. היא מבוססת על הדמויות, המקומות והמושגים שהמציא הסופר הבריטי ג'.ר.ר טולקין (מחבר "ההוביט", "שר הטבעות" ו"הסילמריליון"), אך לא על ספריו. הסדרה מתרחשת אלפי שנים לפני האירועים המתוארים בספרים (ובסרטים שהתבססו עליהם), באותה ארץ התיכונה, עם דמויות אחרות וקו עלילה שונה. לפני חמש שנים רכשה אמזון את זכויות הטלוויזיה של "שר הטבעות" תמורת 250 מיליון דולר. היא התחייבה להפיק חמש עונות בשווי של מיליארד דולר, מה שהופך אותה לסדרת הטלוויזיה היקרה ביותר שנעשתה אי פעם.

 

עוד בסדרהלכל הכתבות

הצג עוד

סדרה לחזור אליה

כשהם רואים אותנו
משודר: בנטפליקס
זמן עלייה: מאי 2019
מספר עונות: 1
פרקים: 4
זכיות: 2 פרסי אמי

בשנת 1989, חמישה נערים אפרו־אמריקאיים נעצרים בחשד לתקיפה ואונס של צעירה לבנה בסנטרל פארק בניו יורק. מערכת המשפט ממהרת לסגור את התיק ושולחת אותם לכלא. לאחר 13 שנה, התוקף האמיתי נמצא. המדינה משחררת את הנערים ומבטלת את ההאשמות נגדם. הנערים יוצאים למאבק לטיהור שמם.

המיני סדרה "כשהם רואים אותנו" מבוססת על סיפור אמיתי, "פרשת האצנית בסנטרל פארק" משנת 1989. בשנת 2019 היא היתה מועמדת ל־16 פרסי אמי, מתוכם זכתה בשניים (השחקן הראשי של הסדרה, ג'ארל ג'רום, זכה בפרס השחקן הטוב ביותר).