חברת הבקרה של המיזם קובעת כי האיחור נובע מעיכובים מתמשכים בלו"ז, הגדלת האומדן התקציבי ומערכת יחסים עכורה בין מנכ"ל החברה המקימה לעובדים ■ החלטת הממשלה: "הפרויקט יגיע להפעלה מלאה לא יאוחר מ-2017"
מנכ"ל נ.ת.ע מנסה לשכור יועץ חיצוני במקום סמנכ"לית הכספים ■ גורמים בחברה אמרו ל"גלובס" כי זהו צעד חריג ביותר, במיוחד לאור העובדה שמדובר בחברה ממשלתית שאחראית על ניהול תקציבים בהיקף מיליארדי שקלים
תוכנית הנדל"ן של גלובס TV: איך תראה מפת התחבורה בגוש דן בעתיד הנראה לעין?
העלות התקציבית המעודכנת של פרויקט הקמת הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן: 14.1 מיליארד שקל ■ השר כץ הבטיח היום כי לא יאפשר לאוצר לקצץ בתקציב הפרויקט או לעכבו
הקו האדום של הרכבת הקלה לאורך 23 ק"מ, מפ"ת דרך בני-ברק, ר"ג, ת"א-יפו ובת-ים, אמור להגיע להפעלה מסחרית ב-2018 ולהסיע מדי יום 240 אלף נוסעים
המאבק על קו הרכבת הקלה חיפה-נצרת הגיע עד דרישה להפרדה במסילות בין העיר הערבית והיהודית ■ המומחים בכלל סבורים שרעיון הרכבת הקלה יקר ומגלומני וכי ישנן חלופות לא פחות טובות
לפי תחזיות התנועה המעודכנות יוביל הקו האדום של הרכבת שייפתח ב-2017 כ-240 אלף נוסעים מדי יום, שהם כשבעים מליון נוסעים בשנה בקו האדום של הרכבת הקלה במטרופולין ת"א
בראיון ל"גלובס" מסבירים בכירי חברת אלסתום הצרפתית, שהקימה את הרכבת הקלה בירושלים, מדוע הם רואים את הפרויקט בבירה כהצלחה ולמה הם מאמינים בפרויקט הרכבת בתל אביב למרות הקשיים והעיכובים בקידומו
דובר חברת סיטיפס: "הזעקנו גורמי משטרה ועירייה, ובעל הרכב אותר; המשטרה מטפלת במקרים כאלה בחומרה"
זאת, בשל מחלוקת קשה עם נת"ע על התקציב ולוחות הזמנים המפורטים של הפרויקט
יו"ר נת"ע החברה הממשלתית המקימה את הפרויקט מיכאל רצון תקף בחריפות גורמים בממשלה שמעוניינים להחזיר את הפרוייקט לביצוע באמצעות זכיין
בישראל כולם תמימי דעים: אם הקריטריון הקובע לזכייה במכרז הקרונות בתל אביב יהיה גובה הצעת המחיר - הסינים ייקחו אותו בהליכה ■ היצרנים שצפויים להתמודד מזהירים: מה שזול - יקר
חברת נתיבי תחבורה עירוניים פרסמה את תנאי המיון המוקדם (PQ) למכרז כריית המנהרות וחפירת הקופסאות לקו האדום של הרכבת הקלה ■ העלות המשוערת: 4-5 מיליארד ש'
מדובר בהסכם הקיבוצי הראשון בחברה, שנה אחרי שהנהגים התאגדו בהסתדרות ■ במסגרת ההסכם: עוגנו תנאי העסקת העובדים וזכויותיהם, לרבות הבטחת משרה מלאה של 186 שעות לחודש, תנאי השכר, ביגוד ונסיעות
עלות הפרויקט 2 מיליארד דולר והוא ימומן מפרויקטי נדל"ן, ביניהם מגדל המשרדים הגבוה בישראל בן 80 קומות
חברת נת"ע-נתיבי תחבורה עירוניים האחראית על הקמת הרכבת הקלה בגוש דן תפרסם מחר מכרז לבחירת הקבלנים שיבצעו את כריית מנהרות הרכבת
גוש דן פרויקט המטרו של גוש דןישראל במלחמהמטרומירי רגבמשרד התחבורה תשתיותנת"עתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה