הממשלה צריכה להפנים: בעיית התחבורה של גוש דן והערים הגדולות - המשימה הלאומית מספר אחת של ישראל ■ הציבור לא מצפה מהפוליטיקאים לגזור סרטים - אלא לספק פתרונות ■ מחדל התחבורה הציבורית, כתבה חמישית בסדרה
כץ מגיב למחדל הקמת הרכבת הקלה בגוש דן ומאשים את רשות החברות שאפשרה לנת"ע לשכור שלוש קומות במגדל עזריאלי ב-8 מיליון שקל בשנה
יהודה אלבז, לשעבר המפקח על התעבורה במשרד התחבורה: "ישראל בצרה; צמיחה מבוססת על התייעלות בניידות, ובישראל הנסיעות הופכות פחות ופחות יעילות" ■ מחדל התחבורה הציבורית, כתבה שלישית בסדרה
הקו החום אמור לעבור מלוד במזרח, דרך באר יעקב, ראשון לציון ועד לבת ים במערב ■ אורכו הכולל של הקו כ-30 קילומטרים והוא מתוכנן להתחיל לפעול ב-2023
משרדים מפוארים בעזריאלי ומערכת לנטרול עשן סיגרים הם רק חלק מהדוגמאות לנהנתנות ■ נת"ע: "מה שהיה - היסטוריה" ■ "גלובס" מציג את המספרים של הכישלון לאחר שדרש במשך חודשים את ההוצאות - וקיבל נתונים חלקיים
הרכבת הקלה תתנהג כמו רכבת תחתית לאורך מחצית המסלול שלה ותשוב לפעול כמו רכבת קלה בשאר התוואי
בעבר שימש בר-און מנכ"ל חברת נתיבי איילון, המשנה למנכ"ל חברת נתיבי ישראל (לשעבר מע"צ) ומנכ"ל דן ■ בתקופת עבודתו במע"צ עבד בר-און לצידו של יו"ר נת"ע אינג' אלכס ויז'ניצר
אם לא די בעמודי תאורה, תמרורי תנועה ושילוט חניה, פחי אשפה, מכלי מחזור, ספסלים, עמודי בטיחות, חניות לאופניים, עומד להצטרף למדרכה העירונית עוד משתתף כבד
ממשלות ישראל וצרפת בוחנות הסכם להקמת הקו הירוק והקו הסגול ב-30 מיליארד שקל ■ אם ייחתם ההסכם, הקו הירוק יושלם עוד לפני הקו האדום שכבר בתהליכי בנייה
מרידור היה מעורב באוצר באופן אינטנסיבי בקידום פרויקטים של רכבות קלות במרכזי הערים וטען כי המדינה צריכה להזרים לנושא 100 מיליארד שקל בשנים הקרובות
דוח מבקר המדינה: חברת נת"ע מתנהלת ללא פיקוח ובקרה נאותים על הוצאת הכספים, ללא מערכת ניהול סיכונים וללא שינויי חקיקה נדרשים
מהלך להדחת עובדת הנמצאת בחופשת לידה הוא על פניו בלתי חוקי ■ בנוסף אפשר לתמוה מה מניע מנכ"ל לפטר את אחד מסגניו ערב ראש השנה ■ נ.ת.ע: "מסירת הזימון נעשתה מתוך התחשבות בעובדת"
הקבוצה רכשה את מניות הזכיינית סיטיפס על פי שווי של 300 מיליון שקל - יותר מכפליים משוויה בעיסקה הקודמת ב-2011 ■ העיסקה כפופה לאישורים רגולטוריים ושל הגופים המממנים
הרכבת הקלה בירושלים משתפרת או שהתושבים מתרגלים? כך או כך, כשני שליש מהנוסעים מרוצים מהשירות ■ ציונים נמוכים בקטגוריות הצפיפות, וציונים בינוניים במשך ההמתנה ומשך הנסיעה ליעד
החשבת הכללית באוצר הנחתה לאחרונה לעצור את המכרז, שהיקפו מוערך במיליארד שקל ויותר
"ידיעות אחרונות": במשרד התחבורה החליטו להוציא אל הפועל את התוכנית האלטרנטיבית, לאחר שראו כי תוכניות הקמת הרכבת התחתית והרכבת הקלה של גוש דן מתעכבות ולא יושלמו לפני 2035
גוש דן פרויקט המטרו של גוש דןישראל במלחמהמטרומירי רגבמשרד התחבורה תשתיותנת"עתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה