נדחו התביעות בסך 25 מיליון שקל שהגישו ■ ועדת הערר: עוד לפני תוכנית הרכבת הקלה היו הרחובות סואנים; הרכבת הקלה, המונעת בחשמל, תפחית את כמות האוטובוסים
התאונה אירעה בתחנת הרכבת יפה נוף בסמוך לשכונת בית הכרם בבירה
עו"ד יהודה רווה מסביר את הכישלון ברכבת הקלה בתל-אביב ומזהיר מטעויות שנעשו במכרזי הנמל הפרטי ■ עו"ד רווה: שומע אומדנים שפרויקט הרכבת הקלה יעלה 20 מיליארד שקל וייתכן שלא יושלם אף פעם במתכונת הנוכחית
יצחק זוכמן: "לוח הזמנים התבסס על לוח הזמנים שהכין הזכיין שהיה בלתי ריאלי לחלוטין. לקחו את הפרוייקט הכי גדול, הכי מסובך והכי יקר במדינת ישראל ונתנו לו שש וחצי שנות ביצוע"
שר התחבורה ישראל כץ נאם היום בכנס תשתיות ישראל השנתי ■ העבודות על הרכבת הקלה בתל אביב לא צפויה להסתיים לפני סוף העשור - אך כץ אופטימי: "פרוייקט מורכב שנתגלעו בו קשיים מסויימים, אך אין לי ספק שיתבצע"
שנתיים אחרי הפעלתה, שהייתה כרוכה בחבלי לידה קשים, מסיעה כיום הרכבת הקלה בירושלים מספר נוסעים דומה לזה של כל הרכבות האחרות במדינה ■ ראיון עם מנכ"ל סיטיפס הזכיינית יהודה שושני
יצחק זוכמן הצהיר על פרט כוזב לכאורה לגבי כישוריו הניהוליים בעת ההתמודדות על תפקיד מנכ"ל החברה לפני שנתיים ■ בחברת ההקמה של הרכבת הקלה אומרים כי זוכמן נבחר לאחר שגבר על מועמדים רבים בזכות הרקורד שלו
החברה המקימה את הרכבת הקלה בגוש דן העבירה את הממצאים ליועמ"ש ולמבקר המדינה ■ ברקע הדברים: מאבק אישי בין המנכ"ל יצחק זוכמן ליו"ר לשעבר מיכאל רצון ■ רצון בתגובה ל"גלובס": הדוח מעולם לא הועבר אליי
לחברת ההקמה המסוכסכת וחסרת הניסיון של הרכבת הקלה אין סיכוי מול אתגרי פרויקט הענק בגוש דן ■ וגם: הסיפור שישאיר אתכם פעורי פה
הסדקים התגלו במהלך בדיקות לקראת הכנות לביצוע עבודות לחיזוק הגשרים בשל חפירת מנהרות הרכבת הקלה ■ נתיבי איילון: "הגשרים יציבים ותקינים ומתוחזקים באופן שוטף"
מש' התחבורה הוא אחד המשרדים הכי לא שקופים, ואפשר רק לדמיין לאן זורמים התקציבים
הכישלון המהדהד של פרויקט הרכבת הקלה בת"א, הניהול הכושל והחריגות האסטרונומיות בתקציב, מותירים את ת"א באותו כאוס תחבורתי, ללא פתרון מניח את הדעת
הממשלה מקריבה את תושבי המרכז הרבים לטובת המעטים בפריפריה ■ שר התחבורה וראש הממשלה נחשבים בציבור למי שהשקיעו רבות בתחבורה, אף על פי שכמעט לא עשו דבר עבור תושבי גוש דן
החברה הממשלתית המבצעת את המיזם הסכימה לשלם 400 מיליון שקל למשרד האדריכלים בעבור הגדלת שיעור התכנון מ-90% ל-100% ובעבור פיקוח
במסגרת העסקה תמכור אלסטום את חלקה (20%) בזכיינית הפרויקט - חברת סיטיפס, תמורת כ-30 מיליון שקל לקרן תש"י, המחזיקה כ-10% ממניות החברה, ולהראל השקעות, המחזיקה כ-20%
חברת הבקרה של המיזם קובעת כי האיחור נובע מעיכובים מתמשכים בלו"ז, הגדלת האומדן התקציבי ומערכת יחסים עכורה בין מנכ"ל החברה המקימה לעובדים ■ החלטת הממשלה: "הפרויקט יגיע להפעלה מלאה לא יאוחר מ-2017"
גוש דן פרויקט המטרו של גוש דןישראל במלחמהמטרומירי רגבמשרד התחבורה תשתיותנת"עתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה