שפיר הנדסה טענה כי סולל בונה אינה עומדת בתנאי המכרז של נת"ע, וביקשה מביהמ"ש להכריז עליה כזוכה ■ סולל בונה: עתירת שפיר הוגשה בחוסר תום-לב, ודינה להידחות על הסף
שפיר ושותפתה האיטלקית טוענות כי הקבוצה הזוכה לא עומדת בתנאי המכרז, ולכן יש להכריז עליהן כזוכות ■ מדובר במכרז הגדול ביותר בפרויקט, הכולל בניית שתי מנהרות של כ-5 ק"מ ובניית 6 תחנות רכבת תחתית
העבודות על הרכבת הקלה בת"א יצרו שינויי תנועה ואתגרי נגישות שעלולים לפגוע ישירות בהכנסות של בעלי הנכסים על הקו ■ ככל שמדובר בחברות נדל"ן מניב, הן עלולות להיות בבעיה אם הדיירים שלהן יתעקשו שלא לחשב מחדש את הרגלי התחבורה שלהם
גורם בכיר בעיריית ת"א אומר כי להתפטרות רקע כפול: מינוי אשר בן שושן לתפקיד ראש רשות תחבורה וחניה בעיר וחילוקי דעות מקצועיים לגבי הסדרי התנועה לקראת תחילת העבודות על הקו האדום של הרכבת הקלה.
קובי כחלון, סגן ראש עיריית ירושלים, על הרכבת הקלה בת"א: "אני יכול להבטיח להם שהולך להיות לא נעים, שאנשים יפגעו, שעסקים יסבלו, אבל הסוף ידוע והוא סוף טוב"
לראות את מחצית הכוס הריקה זו כבר לא בחירה אצלנו - זה אינסטינקט
יש פתרון זול ופשוט יותר מהרכבת הקלה. אז מדוע זה לא קורה?
יש מה לעשות עם הכאוס שיעשו העבודות על הרכבת הקלה
בעצם אישורו של ישראל זינגר הוסר איום מרכזי של עיכוב העבודות על הקו הראשון של הרכבת הקלה
שר התחבורה בתדרוך לקראת תחילת העבודות על הקו האדום: "הנחיתי את נת"ע לפעול כמה שניתן מתחת לקרקע גם אם זה עולה יותר. זה משביח את הקרקע מעל ומקדם פרויקטים. גם מבחינת ביטחון - תחנות תת קרקעיות ומנהרות יכולות לשמש כמחסה בשעת חירום"
החברה תתחיל את העבודה על הקמת התחנה כבר בחודשים קרובים ■ במהלך העבודות ייסגר הצומת המרכזי למשך חמש שנים, ובמקומו יוקם מעבר משוקע מרחוב יצחק שדה ללינקולן וקרליבך
צוות הבדיקה שמונה לבחון את ההתקשרות צפוי לפרסם בקרוב את מסקנותיו לגבי ההסכם, שהיקפו מוערך ב-800 מיליון שקל ■ עדיין לא ברור אם מכרז הקרונות שפרסמה נת"ע לקו האדום יבוטל
גלי גלט שמחי, סמנכ"לית בנת"ע, מסבירה איך החברה מתכוונת להקל על הסוחרים שייפגעו מעבודות הרכבת הקלה
יהודה בר און מאיים על ראש העיר ישראל זינגר בפנייה לוועדה המחוזית שתאפשר לעקוף את המהנדסת המקומית ■ בעיריית רמת-גן טוענים שתוואי הרכבת יפגע אנושות בעיר ואומרים: "נשקול פנייה לבג"ץ"
סולל בונה והחברה הסינית יכרו שתי מנהרות באורך 5 ק"מ כל אחת ויבנו 6 תחנות ■ השר ישראל כץ: "כפי שהובטח, פרויקט הרכבת הקלה נמשך כסדרו. זכיית הקבלן היום היא צעד חשוב בהוצאתו לדרך של הפרויקט"
נגד סיטיפס ואגד הוגשה בקשה לתביעה ייצוגית בסך 62 מיליון שקל בגין גביית יתר ■ אגד: מדובר בתקלה שתוקנה, נפצה את כל הנוסעים ששילמו פעמיים
פרויקט המטרו של גוש דןישראל במלחמהמטרומירי רגבמשרד התחבורה תשתיותנת"עעיריית תל אביבתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה