יורם ראב"ד

עורך דין מסחרי

כתבות אחרונות

 
משתתפי הפאנל / צילום: איל יצהר

"מנדלבליט הוא קורבן של חקירה - ויהיה יותר רגיש כיועמ"ש"

בפורום "גלובס DUN'S 100" שוחחו השותפים הבכירים במשרדי עוה"ד על שלל נושאים - ובהם "העריקות" המסעירות את שוק עריכת הדין: "צעד לא אתי ולא מוסרי, שמעיב על תחושת השותפות ומייצר אווירה פרנואידית"

גור מגידו 01/02/2016
 עופר ורווית נמרודי / צלם: אביב חופי

הרשת החברתית: זהירות, צבע טרי

איפה נפגשו עופר נמרודי, לני רקנאטי ונאוה ברק? ■ מה חגג עו"ד יורם ראב"ד? ■ איפה התארח שר התיירות עוזי לנדאו? ■ ומי יגיע ארצה במיוחד כדי להשתתף בוועידת ישראל לעסקים 2014 של "גלובס"?

ספיר פרץ-זילברמן 05/11/2014

השיחה: דנה דנקנר ממלצרת

איפה עובדת לפרנסתה בתו של איש העסקים נוחי דנקנר? ■ אילו תוצאות קבע שמואל האוזר במרוץ נייקי? ■ ועם מי נפגש הברון דה רוטשילד בביקורו בישראל?

מיכל גלנטי 30/10/2013

עו"ד יורם ראב"ד: אשת השנה במשפט - השופטת מוסיה ארד

"לפסק דין שזיכה את אולמרט יהיו השלכות מרחיקות-לכת על שלטון החוק בישראל, על מעמד הפרקליטות ועל יחסי הגומלין בין הדרג המדיני למערכת המשפט"

חן מענית 20/01/2013

"בירושלים יש שופטים - אבל אין יועץ משפטי לממשלה"

עו"ד יורם ראב"ד, ששימש כיועץ משפטי לאריאל שרון, ושותפו עו"ד יוסי בנקל, מוטרדים מהתנהלות רשויות התביעה, זאת בעיקר על רקע זיכויו של אולמרט: "התחושה היא שאף אחד לא מנהל את הפרקליטות ושאיש לא בודק מה היא עושה"

חן מענית 24/07/2012

הפרקליטות תאפשר לסנגורי דני דנקנר לעיין בחומרי החקירה

הפרקליטות אסרה על עוה"ד ראב"ד ובנקל לעיין בחומרי החקירה נגד דנקנר, כיוון שהם עשויים לשמש עדי תביעה ■ הסנגורים עתרו לבג"ץ, והפרקליטות חזרה בה

אלה לוי-וינריב 04/06/2012
דני דנקנר | לפני כולם

עורכי הדין של דני דנקנר זומנו להעיד במשטרה

עורכי הדין דוד מגריזו ויוסי בנקל מסרו את עדותם ביאח"ה בשבוע שעבר; עו"ד יורם ראב"ד אמור למסור עדות בשבוע הבא ■ הסנגורים לבג"ץ: "מדובר בפרק נוסף בניסיונותיהם הפסולים של היועמ"ש והפרקליטות לפגוע בזכויותיו של דנקנר"

יובל יועז 22/04/2012

עו"ד גיורא ארדינסט: "לא כל הסדר חוב הוא רע"

עו"ד ארדינסט אמר את הדברים בכנס ראשי משרדי עורכי הדין של D&B ■ עו"ד דודי תדמור: "אני מקווה שוועדת הריכוזיות תשנה את מסקנותיה"

חן מענית 31/01/2012

עם של רחמנים

משרד הפנים דואג לאיחוד משפחות של מהגרי העבודה הלא חוקיים בישראל? אז זהו, שלא

חן מענית 10/01/2012
דני דנקנר | לפני כולם

עו"ד של דני דנקנר: "מצג לא מדויק" של הפרקליטות

כך מגיבים עורכי דינו של דני דנקנר, יורם ראב"ד ויוסף בנקל, לתגובת פרקליטות המדינה לעתירה שהגישו לביטול הנחייתה לאסור עליהם לעיין בחומרי החקירה של דנקנר

חן מענית 26/12/2011

סנגורי דני דנקנר לבג"ץ: האיסור על עיון בחומרי החקירה - דרקוני

הפרקליטות אסרה על עוה"ד ראב"ד ובנקל לעיין בחומרי החקירה נגד דנקנר, כיוון שהם עשויים לשמש עדי תביעה ■ הסנגורים לבג"ץ: זו פגיעה בחופש העיסוק

חן מענית 29/11/2011

סנגורי דני דנקנר: "הפרקליטות מונעת מאיתנו לייצג אותו כדין"

עוה"ד רם ראב"ד ויוסף בנקל דורשים מהיועמ"ש לבטל את הנחיית הפרקליטות שאסרה עליהם לעיין בחומרי החקירה נגד דנקנר בשל הכוונה לזמנם כעדי תביעה

אלה לוי-וינריב 23/11/2011

השיחה: משה גאון מדריך, אלון ברמן מחלק עיתונים

הבכירים חוזרים לדירות ולעבודות הסטודנטיאליות שלהם ■ מה עשה שר התמ"ת במפעל טמבור בצפון? ■ וגם: למה ג'ודי שלום-ניר-מוזס חושבת שנתניהו צריך להודות למפגיני מחאת הדיור?

מיכל גלנטי 03/08/2011

יוסי מימן: "נחזור לנורמאליות; למצרים אינטרס כלכלי מובהק"

יוסי מימן השתתף הערב בפאנל הבנק הבינלאומי בנושא הכלכלה בישראל בהנחיית עורך "גלובס" חגי גולן במסגרת תערוכת "הישגי הכלכלה הישראלית 2011"

ארז וולברג 21/02/2011

צרות בצרורות: הדנקנרים מסתבכים גם עם בנק רומני

בנק UniCredit דורש מאלרן פירעון מיידי של 3.1 מ' אירו ■ החוב לבנק הרומני הוא בגין ערבות שניתנה על ידי אלרן לחברת הלוויין הרומנית DTH, כישלון עסקי נוסף של הדנקנרים

אבי שאולי 24/06/2010

עו"ד דב וייסגלס מונה לבורר השני ברכבת הקלה בירושלים

זאת לצד בועז אוקון ■ מועמדותו של וייסגלס הועלתה ע"י זכיינית הרכבת, קבוצת סיטיפס, לאחר שנפסלה מועמדותו של קודמו, עו"ד יורם ראב"ד, בשל ניגוד עניינים

עמירם ברקת 01/06/2010

   12   

   נמצאו 22 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2