האגודה לזכות הציבור לדעת תכריז על הזוכה בתואר המפוקפק באסיפה השנתית ב-26 ליוני
סקר שייחשף היום בכנס אשדוד לעלייה וקליטה: כ-10% מבין ילידי הארץ אמרו כי העולים הם עול למדינה, וכ-17% מהם אמרו שישראל צריכה להפסיק לקלוט עולים
סקר אינדקס מסטרקארד: ערוצי ההשקעה הפופולריים ב-2010 היו פיקדונות בנק, ניירות ערך וקרנות השתלמות ■ 30% אינם בעלי קרן פנסיה או ביטוח מנהלים
כך קובע סקר שערכה חברת מחקר אמריקנית ■ אצל אלה שכבר כן משקיעות, זהירות היא שם המשחק
כך עולה מסקר שערכה לשכת רואי החשבון לקראת כנס הביקורת הפנימית שיתקיים החודש
סקר מכון "מדגם" עבור הרשות השנייה: כ-30% מבני-הנוער בגילאי 15-17 חושבים שהשפעת הטלוויזיה רעה ■ התוכנית הכי משפיעה לרעה: "האח הגדול" ■ 41% צפו בתוכניות עם תוכן מיני
לקראת כנס אילת ערכה הלשכה משאל בקרב עורכי הדין ■ הממצאים חושפים כי רוב העוסקים בתחום חשים רתיעה ממקצוע עריכת הדין, אך לפחות מהמצב הכלכלי שלהם הם מרוצים
82% מאלו שניהלו רומן עשו זאת עם קולגה זוטרה מהם ■ 26% מהבנקאים ניהלו רומן עם המזכירה שלהם ■ הסיבות: נשותיהם מזכירות להם את האמא, זה זול יותר מגירושים וכי הם יכולים
כ-35% מהנסקרים דחו במאי את התחזית להעלאה לרבעון הראשון של 2012, לאחר שבאפריל העריכו כך רק כ-15% ■ באפריל מרבית הנסקרים ציפו שההעלאה תהיה ברבעון הרביעי של 2011
מדובר על נתוני הרבעון הראשון המשקף היקף פעילות שנתי של 2.7 טריליון דולר ■ הפעילות הנוכחית עדיין לא מדגדגת את רמות השיא שנרשמו ב-2000 וב-2007
סקר iGeo: העיר המועדפת למגורים על כלל הציבור בישראל היא תל-אביב, אצל האמידים העדפה זו ניכרת במיוחד ■ כ-50% מהמשתתפים בסקר מאמינים כי מחירי הנדל"ן עוד יעלו
הם מורידים סרטים באינטרנט, מסמסים גם מהשטח, כמעט לכולם יש פרופיל פייסבוק, והם חולים על "עספור" ■ סקר על צריכת תקשורת של חיילי צה"ל חושף: מדובר בבני-נוער
סקר מכון רותם TRI: כ-20% אינם מחוברים לחברות הערוצים או אינם מחזיקים טלוויזיה בבית, ויותר ויותר מנויים חושבים לעבור לממיר הדיגיטלי או לצפות בתוכן הטלוויזיוני באינטרנט
תוך חודש חל זינוק של 13% במספר האמריקנים אשר חושבים שמצבה הכלכלי של ארה"ב מחמיר, כך עולה מסקר של הניו יורק טיימס ושל רשת CBS
סקר של עמותת אור ירוק מעלה נתונים מדאיגים: רק 19% מהנהגים בישראל דיווחו שאינם נוהגים אף פעם כשהם עייפים ■ מנכ"ל אור ירוק: "העייפות חזקה יותר מכל ניסיון להתמודד עימה"
כך עולה מסקר מכון רותם TRI ■ עפ"י הסקר, ערב החג נאמנותם של הלקוחות לרשת הקבועה מתפוגגת, והם "פתוחים להצעות" ולניסיונות שכנוע בניסיון למצוא את סל הקניות הזול ביותר
אנטישמיותחמאסימין פוליטיישראל במלחמהמדינת ישראלמערכת המשפטסקר עסקים תחת מלחמהעסקים קטנים ובינונייםפשרהשמאל פוליטי