גיאוקרטורפיה: הפרסומת ל-HOT בכיכובו של מרקו היא הזכורה ביותר שבוע שלישי ברציפות
לטענת הרשות, הפרסומת מכילה רמיזות מיניות - ולפיכך אין לשדרה לפני השעה 22:00 ■ יצוין כי קודם עלייתה עברה הפרסומת התאמה לשידור על-פי דרישת הזכיינים וקיבלה אישור
הסטארט-אפ JustAd.TV מצא דרך להרגיע את המפרסמים ע"י הצבת פרסומות גם למי שמריץ אותן קדימה בממיר המקליט שלהם או צופה ב-VOD
אלקטרה בתלונה לרשות השנייה: תדיראן לא יכולה למזג את מדבר סהרה כפי שנאמר בפרסומת ■ סיום הסכסוך כלל פשרה, במסגרתה תדיראן תשנה את הטקסט בסרטון
ח"כ דני דנון מציע לחייב את המפרסמים לציין באופן בולט בפרסומת את המחיר המלא של המוצר או השירות ולכתוב בגודל אות קטן יותר את תנאי המכר ■ במקרה שמדובר בתקופת התקשרות - יוצג המחיר המלא של כל התקופה
כמו כן תיאסר העסקת דוגמניות בתת-משקל ■ חה"כ רחל אדטו ודני דנון: "תעשיות האופנה והפרסום יצרו מודל מעוות של דמותה של אישה אידיאלית, כאשר רבות מהדוגמניות המופיעות בפרסום מצויות במצב גופני של תת-משקל"
מאחורי הקמפיין עומדת חברת האינטראקטיב טוויסטד ■ ביום א' ישיק האתר את הגל השני של הקמפיין תחת הסיסמה: "שונאים פרסומות? אתם לא מעניינים אותנו. ICE החדש - לאנשים שחיים פרסום, מדיה ואינטרנט"
ההסכם נחתם מול חברת אורמאק הבינלאומית ■ את ניצני שיתוף-הפעולה ניתן יהיה לראות בפרסומת תלת-המימד של מילקי 3 שתוקרן בקולנוע החל מהשבוע הקרוב
ההוצאה לפרסום נדל"ן זינקה ב-4 החודשים הראשונים של 2010 ל-34 מיליון שקל, לעומת 13 מיליון שקל אשתקד ■ נתוני חברות אזימוט וזניט מדיה מגלים כיצד מתחלקת עוגת הפרסום ואיזה מדיה היא הכי אפקטיבית
שירה מרגלית, לשעבר מנכ"לית משותפת במשרד הפרסום מקאן-אריקסון, מראיינת את במאית הפרסומות נירית ירון, שכותבת סדרה על עולם הפרסום - ומניחה לביוגרפיה הפרטית שלה לזחול לתוך הטקסט
משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים יעלה הערב פרסומת בתלת-מימד לסרט התלת-מימדי "סטריט דאנס"
יישומו של המשפט "טוב אבל לא מצוין" בקמפיין של ענבר-מרחב-שקד בידל את אקסלנס נשואה משאר התחרות האפורה והמשעממת, וגרם לכך שהתחום כולו יכלול את אקסלנס נשואה מצד אחד - ואת כל השאר מצד שני
גיא פורה, מנכ"ל y&r אינטראקטיב ושופט בתחרות קקטוס הזהב, בוחר את הפרסומת הישראלית שגרמה לו לקנא
בעת האחרונה מופיעות שתי פרסומות בטלוויזיה, האחת לבירה של "סקול" והשנייה למשקה קל תוסס של "שוופס" ■ האם לדעתכם יש דמיון בין הפרסומות, ואם כן - במה?
המיזם של הפרסומאי תימור גורדון והמסעדן ינון אברמוב מאפשר להציע ללקוחות תפריטים דיגיטליים המוטמעים במסכים, המשלבים גם משחקים אינטראקטיביים ובידוריים
9 מיליוןFREE TVבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסום בטלוויזיה