הסרטון הוויראלי הוא חלק מפרויקט הסיום של סטודנטים במסלול הפקת פרסומות
אם היית יכול להיכנס לראש הלקוח של המחר, לא בטוח שהיית רוצה לדעת מה הוא חושב עליך
השפה התקשורתית החדשה תכלול מראה ויזואלי וסלוגן חדשים ■ פלאפון: "השפה שתושק היא התפתחות של השפה שהושקה לפני כשנתיים וחצי"
סקרים מוכיחים כי פרסומות לא משפיעות עלינו - אבל את הפרסומאים זה לא מדאיג ■ למה אנחנו נוטים להאמין לגידי גוב, מתי כדאי להצחיק עם אסי כהן, ומה אסור למתג באמצעות בר רפאלי?
שר התמ"ת שלום שמחון חתם על תקנות הקובעות כי גודלן המזערי של האותיות בתנאים המופיעים בפרסומת יהיה 30% מגודל האותיות הגדולות ביותר שבפרסומת
אז מה הוא מותג? כיצד נכון לעצב אותו כיום? ואילו עבודות מדגימות את תפיסותיהם של בכירי המעצבים בישראל? ■ לדירוג מדד המותגים 2011
אף אחד מאיתנו לעולם לא יהיה יפה, טרנדי, אופנתי ובטוח בעצמו כמו האנשים בפרסומות
העמותה טוענת כי הדימוי בפרסומת, לפיו השפעת המפעלים חיובית, מנוגד לסעיף "פרסום אמת" ■ מפעלי ים המלח בתגובה: "הסרטון מציג עובדות כפי שהן מתוארות במסמכים רשמיים"
גליה מאור הבינה שכדי לשנות את המשחק צריך קודם לנצח בו. ובשביל זה יש פרסומאים
ככל שנשים בישראל כובשות עוד ועוד פסגות, ייצוגן בעולם הפרסום נמצא ברגרסיה מתמדת
הפרסומאים שהגיעו לפסטיבל הפרסום בקאן הוכיחו שנוסף לניסיון לשכנע אותנו לקנות עוד מוצר, הם יכולים לסייע לעולם להיראות טוב יותר ■ מבט על עבודות הפרו-בונו שעשו את ההבדל
מנקודת המבט של שופט בתחרות הפרסום הבינלאומית בקאן, רואים דברים שלא רואים מכאן ■ הנה מספר דוגמאות לפרסום חדשני ומרגש
בתביעה, בסך 100 מיליון שקל, נטען כי ערוצים 2 ו-10 הפרו את התקנות לגבי עוצמת השמע בפרסומות ובקדימונים, ולכן זכאים כל חברי הקבוצה בתביעה הייצוגית לפיצוי ללא הוכחת נזק
שנים תוהים אם היא רציונלית או אמוציונלית, ואני אומר: זה לא הראש ולא הלב - זה התחת
איסור הצגת דוגמניות רזות הגיוני כמו איסור הצגת החיים באלפיון העליון כדי למנוע פשיעה
בין הזוכים במדליות זהב בתחרות הקקטוס: קמפיין "אראלה תתקשרי אליי" של מפעל הפיס, "וופלים או בפלות" של עלית וגולדסטאר ■ במדיית הטלוויזיה לא חולקה השנה אף מדליית זהב
9 מיליוןFREE TVבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסום בטלוויזיה