פרסומות

כתבות אחרונות

 

תלמידי "הבצפר" הפיקו סרטון לקמפיין אמיתי של ערק "אל-נמרוד"

הסרטון הוויראלי הוא חלק מפרויקט הסיום של סטודנטים במסלול הפקת פרסומות

‎‎שירות גלובס‏ 14.08.2011

אתה כבר לא מעניין אותי

אם היית יכול להיכנס לראש הלקוח של המחר, לא בטוח שהיית רוצה לדעת מה הוא חושב עליך

אליאב אללוף 09.08.2011
פלאפון | לפני כולם

נפרדים מעולם אחר? פלאפון תשיק שפה תקשורתית חדשה

השפה התקשורתית החדשה תכלול מראה ויזואלי וסלוגן חדשים ■ פלאפון: "השפה שתושק היא התפתחות של השפה שהושקה לפני כשנתיים וחצי"

ענת ביין-לובוביץ' 24.07.2011

שקר כלשהו: מעל 50% מהישראלים לא מאמינים לפרסומות

סקרים מוכיחים כי פרסומות לא משפיעות עלינו - אבל את הפרסומאים זה לא מדאיג ■ למה אנחנו נוטים להאמין לגידי גוב, מתי כדאי להצחיק עם אסי כהן, ומה אסור למתג באמצעות בר רפאלי?

דפנה הראל-כפיר 24.07.2011

סוף לפרסומות המבלבלות: גודל מינימלי לאותיות בפרסומת

שר התמ"ת שלום שמחון חתם על תקנות הקובעות כי גודלן המזערי של האותיות בתנאים המופיעים בפרסומת יהיה 30% מגודל האותיות הגדולות ביותר שבפרסומת

מיכל רז חיימוביץ' 19.07.2011

"מיתוג זה לא סתם לעשות לוגו - צריך תעוזה ונטילת סיכונים"

אז מה הוא מותג? כיצד נכון לעצב אותו כיום? ואילו עבודות מדגימות את תפיסותיהם של בכירי המעצבים בישראל? ■ לדירוג מדד המותגים 2011

נועה לביא 11.07.2011

הצד האפל של הפרסומות

אף אחד מאיתנו לעולם לא יהיה יפה, טרנדי, אופנתי ובטוח בעצמו כמו האנשים בפרסומות

גיא וינברגר 03.07.2011

אדם טבע ודין: להפסיק את שידור הפרסומת למפעלי ים המלח

העמותה טוענת כי הדימוי בפרסומת, לפיו השפעת המפעלים חיובית, מנוגד לסעיף "פרסום אמת" ■ מפעלי ים המלח בתגובה: "הסרטון מציג עובדות כפי שהן מתוארות במסמכים רשמיים"

שירות גלובס 30.06.2011

פוסט-פמיניזם

גליה מאור הבינה שכדי לשנות את המשחק צריך קודם לנצח בו. ובשביל זה יש פרסומאים

ניר קיפניס 27.06.2011

פוסט-שוביניזם

ככל שנשים בישראל כובשות עוד ועוד פסגות, ייצוגן בעולם הפרסום נמצא ברגרסיה מתמדת

ליאת רון 27.06.2011

פסטיבל הפרסום בקאן: עבודות פרו-בונו קריאטיביות במיוחד

הפרסומאים שהגיעו לפסטיבל הפרסום בקאן הוכיחו שנוסף לניסיון לשכנע אותנו לקנות עוד מוצר, הם יכולים לסייע לעולם להיראות טוב יותר ■ מבט על עבודות הפרו-בונו שעשו את ההבדל

מיכל המאירי 27.06.2011

גם גדולים יכולים להיות קריאטיביים: ניתוח הקמפיינים הבולטים בקאן

מנקודת המבט של שופט בתחרות הפרסום הבינלאומית בקאן, רואים דברים שלא רואים מכאן ■ הנה מספר דוגמאות לפרסום חדשני ומרגש

יורם לוי 21.06.2011

ייצוגית: קשת, רשת וערוץ 10 מגבירות ווליום במעבר לפרסומות

בתביעה, בסך 100 מיליון שקל, נטען כי ערוצים 2 ו-10 הפרו את התקנות לגבי עוצמת השמע בפרסומות ובקדימונים, ולכן זכאים כל חברי הקבוצה בתביעה הייצוגית לפיצוי ללא הוכחת נזק

צמרת פרנט 21.06.2011

מצאתי את איבר ההחלטה של גב' כהן

שנים תוהים אם היא רציונלית או אמוציונלית, ואני אומר: זה לא הראש ולא הלב - זה התחת

גיא וינברגר 31.05.2011

טיפשי לא להסתכל על דוגמניות רזות

איסור הצגת דוגמניות רזות הגיוני כמו איסור הצגת החיים באלפיון העליון כדי למנוע פשיעה

ניר קיפניס 27.05.2011

הזוכים ב'גרנד קקטוס': מסטיק הובה בובה, אורנג' ו-JDATE

בין הזוכים במדליות זהב בתחרות הקקטוס: קמפיין "אראלה תתקשרי אליי" של מפעל הפיס, "וופלים או בפלות" של עלית וגולדסטאר ■ במדיית הטלוויזיה לא חולקה השנה אף מדליית זהב

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2011

   434445464748495051525354555657   

   נמצאו 915 כתבות   |   עמוד 50 מתוך 58