הרשת תצא במסע יחסי ציבור לקידום המיזם, במסגרתו השחקן לורנס פישבורן יציע לצופים לשים לב ללוגו של העלה הירוק, שמציין כי הפרסומת תומכת בפרויקטים של איכות הסביבה
בלוג הטכנולוגיה Mashable בחר את 12 הפרסומות והסרטונים הנצפים ביותר ■ במקום הראשון דורגה כצפוי הפרסומת לבושם הגברים "אולד ספייס" ■ הדירוג המלא
הפרסומאים רצו להעביר את המסר המקצועי שהסופרמרקט נמצא "ממש על הגבול" ■ בניגוד לשמרנות בישראל, בדנמרק החליטו ללכת עד הסוף ■ התוצאה: הצלחה
האסון בכרמל גרם למפרסמים להתלבטויות: חלק החליטו מיד לחזור לשדר פרסומות כרגיל, אחרים עברו לפרסומות "אמפתיות", והיו שהפסיקו קמפיינים מחשש לפגיעה במותג
בפרסומת מופיעה ביונסה בלבוש חושפני למדי ובשלב מסוים רוקדת מול המצלמה תוך שהיא מציגה את חזה, ירכיה וגבה ■ החברה המפרסמת: "הפרסומת מכוונת לקהל צעיר"
במהלך התוכנית "מאסטר שף" במוצ"ש הבטיחה קשת "3 פרסומות וחזרנו" - אולם בפועל שודר ברייק פרסומות מלא ■ הרשות השנייה פתחה בהליך בירור ■ קשת: מדובר בטעות אנוש
בתשדיר נטען כי נמכרו 300 דירות, בעוד שבפועל "נעשה שימוש במונח הלא ברור 'להתעניין ולהירשם לרכישת דירה'" ■ גינדי: הורדנו את התשדיר בלי קשר להנחיה
הבמאים דרור שאול, יריב הורוביץ, דפנה לוין, עודד דוידוף והשחקן החדש והנוצץ עידו רוזנבלום, מספרים על המעברים בין דרמה לפרסומות
ההחמצות הגדולות של בנק מזרחי-טפחות, רשת האופנה פוקס ומפעל הפיס בפייסבוק
בפיס רצו לבנות ללוטו סיפור מותג חדש, ולכן האסטרטגיה החדשה לא עוסקת ברגע הזכייה
צפו בחלק השני של הראיון המצולם של גלובס TV עם מנכ"ל רשת האופנה פוקס ■ "אנחנו מותג מספיק גדול וחזק, ואנחנו לא צריכים עכשיו פרסומות פרובוקטיביות"
מהתנ"ך ועד פייסבוק - סיפור אישי הוא הכלי הטוב מכול למכור מותג, גם כששמו "אלוהים"
מה סוד הקסם בפרסומת של פוקס, שבה בר ונועם שרים את "FOREVER YOUNG"?
מדובר בתשדיר שלא למטרות רווח של ארגון התומך בתזונה צמחונית ■ הפרסומת מקשרת באורח ישיר בין התקפי לב לאכילת המבורגרים נוטפי כולסטרול מתוצרת מקדונלד'ס
לדוגמה, חבילות נופש שמוצעות בפרסומות ב-449 שקל - עולות בפועל 3,200 שקל ■ 57% מהצרכנים מודים: איננו מבינים את הפרסומות ■ רשימה: המלונות, הפרסומות - והמחיר האמיתי
הם לא ייתפסו לעולם עם סמים, לא יעלו במשקל, לא יערקו למתחרים, ואין להם סוכן רודף-בצע ■ קבלו סקירה של הפרזנטורים הווירטואליים המובילים - מלאקי הפודל ועד שקע ותקע
9 מיליוןFREE TVבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסום בטלוויזיה