פייסבוק מגלגלת את רוב הכנסותיה מפרסום, אבל מה מחפשים המפרסמים ברשת החברתית? ■ מחקר ראשון מסוגו מגלה מהו הקריטריון החשוב ביותר למפרסמים בפייסבוק, מהו האתגר הגדול שלהם, ולמה הסיפורים הממומנים לא הצליחו להמריא
מחקר של נילסן מראה כי שיווק מפה לאוזן הוא עדיין האפקטיבי ביותר ■ במקום השני: המלצות של גולשים
מה קורה כשערוץ טלוויזיה חדש ממקם כפתור "מסתורי" במרכזה של כיכר בעיירה שלווה בבלגיה? צפו בסרטון המפתיע
המערכת של נובו-אד מזהה שמתקרב אדם, מציגה על המראה פרסומת קצרה - ואז מתכווצת לגודל של רבע מראה ■ היתרון: פרסומות ממוקדות ותשלום פר צפייה
החוק קובע כי דוגמניות בתת-משקל לא יופיעו בפרסומות, ובנוסף נקבע כי בכל פרסומת בה ייעשה שימוש בפוטושופ לצורך הצרת היקפים יופיע כיתוב המעיד על כך
9 ח"כים דרשו מהרשות השנייה להוריד פרסומת לקסטרו בה נראית גל גדות נכנסת עירומה למעלית ■ הרשות השנייה: הפרסומת תשודר מעתה רק אחרי 20:00
קבוצת חג'ג' רותמת את אלי יצפאן לקמפיין פרסומי על מנת לעורר את המכירות בתקופה של קיפאון בנדל"ן
"חוק הפוטושופ" נועד על-פי יוזמיו להילחם בהפרעות אכילה, אך המתנגדים טוענים: "ממילא ברור לכל מי שמביט בצילומי אופנה שהם משקפים אשליה ולא מציאות"
יו"ר ויצ"ו גילה אשרת עמדה בראש צוות שבחר את קמפיין חזיות FIX לפרסומת הסקסיסטית ב-2011 ■ באומן ליו"ר ויצ"ו: "התלהמת בפופוליזם זול וחסר בסיס"
ויצו העניק את "אות הקלון" למפרסם הסקסיסטי ביותר ב-2011 לפרסומת של FIX, הקוראת לנערות לצלם עצמן בחזייה ולהעלות את התמונות לפייסבוק ■ באומן-בר-ריבנאי: "הנערות בסך-הכול התבקשו להצטלם כשהן מחזיקות את המודעה של FIX"
לרגל יום האישה 2012, תנועת ויצו תעניק את "אות הקלון השנתי למפרסם הפוגעני ביותר" ■ צפו בתמונות ובסרטוני הווידיאו ושפטו בעצמכם
מאחורי משחקי המחשב ישנה תעשיית פרסום שמגלגלת 3.1 מיליארד דולר בשנה
גיאוקרטוגרפיה: למרות השקעה נמוכה יחסית, הפרסומת ל-Old Spice ממוקמת גבוה במדד האהובות
כך טוען עו"ד חיים רביה ■ הוועדה לענייני פרסומת בלשכה קבעה כי לעו"ד שהופיע בטלוויזיה אסור להעלות את הכתבה באתר המשרד ■ הלשכה: הכללים יעודכנו
לרשות השנייה הגיעו עשרות פניות של משפחות מאמצות נגד הפרסומת ■ לבקשת הרשות השנייה קיצרה תלמה את הפרסומת והשמיטה את הקטע העוסק באימוץ
פרזנטור של חברת בירה שלא מחבב בירה במיוחד, מעסיק שמנצל את המגבלה של העובד שלו, וחברת קוסמטיקה שהולכת עד הסוף ■ הקמפיינים שלא תרצו לפספס
9 מיליוןFREE TVבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותמשרדי פרסוםפרסוםפרסום בטלוויזיה