אף אחד כמעט לא שם לב לקמפיין TNT, עד שהרשות להגנת הצרכן החזירה אותו לתודעה
מאיימת בתביעת לשון הרע נגד כהן, משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב וחברת ביטוח ישיר, ודורשת להסיר את הפרסומת בה מגלמת כהן את מזכירתו של סוכן הביטוח "יהושע שוקה טל"
במהלך הכנת הצעת החוק לקריאה שנייה ושלישית ייבחן נושא איפיון היין לצורכי דת ותיבדק אפשרות להחרגתו מהחוק
שתי קטינות מבקשות לתבוע את הוניגמן בגין פרסום בוטה לכאורה ברשת TNT ■ "הרשת מפרה באופן שיטתי מזה שנים ארוכות את תקנות הגנת הצרכן בעניין פרסומת ודרכי שיווק לקטינים"
יש להילחם בדימויים המשפילים של נשים בפרסומות, גם אם הם באריזה מבודחת
הערוצים ספגו מהלומה לאחר שהוטלה רגולציה על הפרסום לילדים, ובעיקר על קמפיינים של מזון ■ למרות זאת הביקוש לפרסום עדיין גבוה, והמפרסמים מכוונים את הפרסום אל ההורים
ויצ"ו חשף היום את הדירוג הסופי של הפרסומות הפוגעניות ביותר של 2010 ■ "במסגרת הקמפיין הוצגו נשים צעירות בתנוחות של יחסי מין אלימים ומשפילים על פני שלטי חוצות"
"אות הקלון למפרסם הסקסיסטי" של ויצ"ו לרגל יום האישה הבינלאומי: מקסטרו ועד גולדסטאר
כך דווח בגלי צה"ל ■ מי עדן: "אין דבר כזה טעם 'מי תמי 4' - מדובר במי ברז מסוננים בלבד" ■ תמי 4 בתגובה: "טענותיה של מי עדן נדחו כבר פעמיים על-ידי הרשות השנייה"
למרות הקמפיין, אתר הדילים נהנה ממספר שיא של מנויים ■ המנכ"ל אנדרו מייסון החליט להוריד לחלוטין את הקמפיין, אבל משרד הפרסום קריספין פורטר אנד בוגוסקי ימשיך לעבוד עם החברה
הגמר, שהשיג אמש רייטינג של 19.5% עם 'פיק' של 24%, פיצה על ממוצע הצפייה הנמוך של העונה כולה, שעמד על 12.4%
בפרסומת ברדיו האזורי אומר הקריין, שמשדר גם מבזקים בערוץ 10, כי "מחירי הדלק יורדים"
הרשות השנייה הורתה למי עדן להוריד את הפרסומת של "חיים בוהן", זאת לאחר שחברת תמי 4 התלוננה בפני הרשות על כך שהפרסומת של משרד הפרסום ראובני-פרידן משמיצה אותה
גרין ביי פקרס אמנם ניצחו את המשחק, אבל הפרסומות של יצרניות הרכב בלטו יותר מכולן
לא גילו את אמריקה: המפרסמים בסופרבול לא הצליחו להעלות את הרף של תעשיית הפרסום
דוריטוס, פפסי ואפילו ג'נרל מוטורס - כולן שלפו את פנקס הצ'קים ושילמו שיא של כל הזמנים עבור זמן אוויר באירוע הספורט של השנה ■ "בשנה הבאה - 5 מיליון לחצי דקה"
9 מיליוןFREE TVבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסום בטלוויזיה