פרסומות

כתבות אחרונות

 

הצתה מאוחרת מדי

אף אחד כמעט לא שם לב לקמפיין TNT, עד שהרשות להגנת הצרכן החזירה אותו לתודעה

אפרת אהרוני 17.03.2011

לשכת סוכני הביטוח מאיימת בתביעה נגד שני כהן

מאיימת בתביעת לשון הרע נגד כהן, משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב וחברת ביטוח ישיר, ודורשת להסיר את הפרסומת בה מגלמת כהן את מזכירתו של סוכן הביטוח "יהושע שוקה טל"

לי-אור אברבך 16.03.2011

אושר לקריאה ראשונה: יוגבל פרסום משקאות אלכוהוליים

במהלך הכנת הצעת החוק לקריאה שנייה ושלישית ייבחן נושא איפיון היין לצורכי דת ותיבדק אפשרות להחרגתו מהחוק

אפרת אהרוני 15.03.2011

בקשה לייצוגית ב-50 מיליון שקל נגד הוניגמן בגין פרסומות מיניות

שתי קטינות מבקשות לתבוע את הוניגמן בגין פרסום בוטה לכאורה ברשת TNT ■ "הרשת מפרה באופן שיטתי מזה שנים ארוכות את תקנות הגנת הצרכן בעניין פרסומת ודרכי שיווק לקטינים"

אפרת אהרוני 13.03.2011

זה לא שאנחנו חסרות הומור

יש להילחם בדימויים המשפילים של נשים בפרסומות, גם אם הם באריזה מבודחת

ד"ר צבי טריגר 09.03.2011

למרות הרגולציה: ערוצי הטלוויזיה לילדים בארה"ב מתחזקים

הערוצים ספגו מהלומה לאחר שהוטלה רגולציה על הפרסום לילדים, ובעיקר על קמפיינים של מזון ■ למרות זאת הביקוש לפרסום עדיין גבוה, והמפרסמים מכוונים את הפרסום אל ההורים

אדוורטייזינג אייג' 09.03.2011

קמפיין קניון ארנה "זכה" ב"אות הקלון למפרסם סקסיסטי"

ויצ"ו חשף היום את הדירוג הסופי של הפרסומות הפוגעניות ביותר של 2010 ■ "במסגרת הקמפיין הוצגו נשים צעירות בתנוחות של יחסי מין אלימים ומשפילים על פני שלטי חוצות"

יוסי ניסן 08.03.2011

צפו: הדוגמניות בפרסומות הכי סקסיסטיות ב-2010

"אות הקלון למפרסם הסקסיסטי" של ויצ"ו לרגל יום האישה הבינלאומי: מקסטרו ועד גולדסטאר

יוסי ניסן 06.03.2011

מי עדן ביקשה לפסול קמפיין של תמי 4 המציג מבחני טעם

כך דווח בגלי צה"ל ■ מי עדן: "אין דבר כזה טעם 'מי תמי 4' - מדובר במי ברז מסוננים בלבד" ■ תמי 4 בתגובה: "טענותיה של מי עדן נדחו כבר פעמיים על-ידי הרשות השנייה"

שירות גלובס‏ 06.03.2011

האם הצרכנים יסלחו לגרופון על הקמפיין מעורר המחלוקת בסופרבול?

למרות הקמפיין, אתר הדילים נהנה ממספר שיא של מנויים ■ המנכ"ל אנדרו מייסון החליט להוריד לחלוטין את הקמפיין, אבל משרד הפרסום קריספין פורטר אנד בוגוסקי ימשיך לעבוד עם החברה

אדוורטייזינג אייג' 24.02.2011

הערכות: גמר "לרדת בגדול" הכניס כמיליון דולר לערוץ 10

הגמר, שהשיג אמש רייטינג של 19.5% עם 'פיק' של 24%, פיצה על ממוצע הצפייה הנמוך של העונה כולה, שעמד על 12.4%

לי-אור אברבך 14.02.2011

הרשות השנייה פסלה פרסומת להונדה: חשש להטעיה

בפרסומת ברדיו האזורי אומר הקריין, שמשדר גם מבזקים בערוץ 10, כי "מחירי הדלק יורדים"

לי-אור אברבך 09.02.2011

מי עדן חויבה להוריד את הפרסומת של "חיים בוהן"

הרשות השנייה הורתה למי עדן להוריד את הפרסומת של "חיים בוהן", זאת לאחר שחברת תמי 4 התלוננה בפני הרשות על כך שהפרסומת של משרד הפרסום ראובני-פרידן משמיצה אותה

לי-אור אברבך 08.02.2011

הפרסומת הטובה ביותר בסופרבול 2011: קמפיין של פולקסווגן

גרין ביי פקרס אמנם ניצחו את המשחק, אבל הפרסומות של יצרניות הרכב בלטו יותר מכולן

יגאל שמיר 07.02.2011

הפרסומות בסופרבול 2011: הרבה רעש, מעט חדשנות

לא גילו את אמריקה: המפרסמים בסופרבול לא הצליחו להעלות את הרף של תעשיית הפרסום

אבישי צדיק ויורם לוי 07.02.2011

בועת הסופרבול בשיאה: 3 מיליון דולר ל-30 שניות פרסומת

דוריטוס, פפסי ואפילו ג'נרל מוטורס - כולן שלפו את פנקס הצ'קים ושילמו שיא של כל הזמנים עבור זמן אוויר באירוע הספורט של השנה ■ "בשנה הבאה - 5 מיליון לחצי דקה"

עומר רבין 06.02.2011

   444546474849505152535455565758   

   נמצאו 915 כתבות   |   עמוד 52 מתוך 58