המיזם של הפרסומאי תימור גורדון והמסעדן ינון אברמוב מאפשר להציע ללקוחות תפריטים דיגיטליים המוטמעים במסכים, המשלבים גם משחקים אינטראקטיביים ובידוריים
אחרי 25 שנה, גארפילד מסכם את ההצלחות והכישלונות שלו בניתוח שוק הפרסום האמריקני, בוחר את הקמפיינים האהובים והשנואים עליו ונפרד לשלום מהטור "AdReview" - לא לפני שהוא אומר את המילה האחרונה
כך נהפכה תוכנית טלוויזיה שולית וקטנה לפרסומת גדולה שאיש אף אינו טורח להצניעה
סקר של מרכז Pew האמריקני: כ-79% מצרכני החדשות ברשת אמרו כי מעולם לא הקליקו על מודעת פרסומת באתר חדשות ■ רק 19% אמרו כי יהיו מוכנים לשלם עבור הגלישה באתרים אלה
אני מוכן להמר: מתקרב היום בו הפרסום בטלוויזיה לא יתקיים במתכונתו הנוכחית
טעויות קטנות במדיה החברתית מוחקות מוניטין של שנים. מספיק פוסט אחד לא במקום ו...
מודי בר-און חביב ואהוד, ודמותו נצרבת היטב בזיכרון - אך כל זה לא עוזר לבנק דיסקונט
רגע לפני שאתם קופצים לקנות רדיקלים חופשיים באפ-סטור הקרוב באמצעות גלישה ב-UFI, גם אם אין לכם מושג ירוק מה זה - "גלובס" מציג מורה נבוכים למושגים שהפרסומות מפמפמות שוב ושוב
YOUNG ADULTS, צעירים בגילאי 18-35, הם קהל חשוב ממדרגה ראשונה למשווקים - לא רק משום שהם מוציאים כסף רב על מותגים ובילויים, אלא משום שזהו קהל של מפיצי בשורה שמשפיע גם על קהלים אחרים
בהתייחסות ראשונה לסוגיית "העתקת" הפרסומת של קוקה-קולה לסופרבול מקמפיין ישן של יוטבתה, הוסיפה הדוברת כי הבחירה באותו שיר היא "צירוף מקרים מעניין" ■ צפו בשני הסרטונים
הפרסומת של קוקה-קולה ששודרה בסופרבול מציגה צעיר המהלך בשנתו בדרך אל המשקה - בדומה לפרסומת הישראלית של שוקו יוטבתה בכיכובו של מיכאל הנגבי שהופקה ע"י שלמור-אבנון-עמיחי
סניקרס השתמשה בהיפוך תפקידים, בירה באד לייט שיחקה על הטיקט הסביבתי בצורה מתוחכמת, והפרסומת לקוקה-קולה מעוררת זיכרונות בתעשייה בישראל ■ ניתוח מיוחד ל"גלובס"
מדובר בטכנולוגיות המספקות מבט ייחודי על תגובות הצרכנים לפרסומות באמצעי המדיה השונים
הרשות השנייה בוחנת הפרה לכאורה של זכיינית ערוץ 2 קשת לגבי כללי שיבוץ פרסומות, זאת לאחר שבמהלך התוכנית "ארץ נהדרת" ביום שישי האחרון שודרה פרסומת בכיכובו של אייל קיציס ל-012 סמייל
מדובר בתשובה של ענקית המשקאות להחלטה של פפסי שלא לפרסם במהלך שידור הסופרבול, וזאת בכדי להתרכז בקמפיינים במדיה החברתית
עולם הפרסום הישראלי כמעט ולא התפתח בכל הקשור לחשיבה נשית ולשפה נשית
9 מיליוןFREE TVבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסום בטלוויזיה