פרסומות

כתבות אחרונות

 

מיזם חדש יאפשר להציג פרסומות על מסכי מחשב במסעדות

המיזם של הפרסומאי תימור גורדון והמסעדן ינון אברמוב מאפשר להציע ללקוחות תפריטים דיגיטליים המוטמעים במסכים, המשלבים גם משחקים אינטראקטיביים ובידוריים

נועה פרג 05.05.2010

בוב גארפילד, מבקר הפרסומות של "Ad Age", נפרד מהטור שלו

אחרי 25 שנה, גארפילד מסכם את ההצלחות והכישלונות שלו בניתוח שוק הפרסום האמריקני, בוחר את הקמפיינים האהובים והשנואים עליו ונפרד לשלום מהטור "AdReview" - לא לפני שהוא אומר את המילה האחרונה

אדוורטייזינג אייג' 13.04.2010

ז'אנר חדש: שיווק תוכני

כך נהפכה תוכנית טלוויזיה שולית וקטנה לפרסומת גדולה שאיש אף אינו טורח להצניעה

שי ניב 03.04.2010

סקר: צרכני חדשות באינטרנט לא מקליקים על פרסומות

סקר של מרכז Pew האמריקני: כ-79% מצרכני החדשות ברשת אמרו כי מעולם לא הקליקו על מודעת פרסומת באתר חדשות ■ רק 19% אמרו כי יהיו מוכנים לשלם עבור הגלישה באתרים אלה

שירות גלובס 16.03.2010

הפסקת פרסומות

אני מוכן להמר: מתקרב היום בו הפרסום בטלוויזיה לא יתקיים במתכונתו הנוכחית

יזהר שי 15.03.2010

אולי לא "ניפגש בפייסבוק"?

טעויות קטנות במדיה החברתית מוחקות מוניטין של שנים. מספיק פוסט אחד לא במקום ו...

אלון גל 08.03.2010

זוכרים ואוהבים, אך לא קונים

מודי בר-און חביב ואהוד, ודמותו נצרבת היטב בזיכרון - אך כל זה לא עוזר לבנק דיסקונט

גבריאל אסולין 08.03.2010

מה מוכרים לנו? 90% לא מבינים מושגים המוזכרים בפרסומות

רגע לפני שאתם קופצים לקנות רדיקלים חופשיים באפ-סטור הקרוב באמצעות גלישה ב-UFI, גם אם אין לכם מושג ירוק מה זה - "גלובס" מציג מורה נבוכים למושגים שהפרסומות מפמפמות שוב ושוב

אפרת אהרוני 23.02.2010

לידיעת המשווקים: מה מניע את קהל היעד של בני 18-35?

YOUNG ADULTS, צעירים בגילאי 18-35, הם קהל חשוב ממדרגה ראשונה למשווקים - לא רק משום שהם מוציאים כסף רב על מותגים ובילויים, אלא משום שזהו קהל של מפיצי בשורה שמשפיע גם על קהלים אחרים

אושיק רושינק 19.02.2010

דוברת קוקה-קולה ארה"ב: הדימיון לפרסומת של יוטבתה - "מקרי בהחלט"

בהתייחסות ראשונה לסוגיית "העתקת" הפרסומת של קוקה-קולה לסופרבול מקמפיין ישן של יוטבתה, הוסיפה הדוברת כי הבחירה באותו שיר היא "צירוף מקרים מעניין" ■ צפו בשני הסרטונים

אדוורטייזינג אייג' 14.02.2010

צפו והחליטו: האם הפרסומת של קוקה-קולה זהה לזו של יוטבתה?

הפרסומת של קוקה-קולה ששודרה בסופרבול מציגה צעיר המהלך בשנתו בדרך אל המשקה - בדומה לפרסומת הישראלית של שוקו יוטבתה בכיכובו של מיכאל הנגבי שהופקה ע"י שלמור-אבנון-עמיחי

שירות גלובס 09.02.2010

הפרסומות הקריאטיביות בסופרבול: אלמנט ההפתעה שולט

סניקרס השתמשה בהיפוך תפקידים, בירה באד לייט שיחקה על הטיקט הסביבתי בצורה מתוחכמת, והפרסומת לקוקה-קולה מעוררת זיכרונות בתעשייה בישראל ■ ניתוח מיוחד ל"גלובס"

יגאל שמיר 09.02.2010

Market Watch ו-SRI יספקו שירותי מחקר נוירופסיכולוגיים לשוק הישראלי

מדובר בטכנולוגיות המספקות מבט ייחודי על תגובות הצרכנים לפרסומות באמצעי המדיה השונים

שירות גלובס 08.02.2010

למה שודרה פרסומת עם אייל קיציס בזמן התוכנית "ארץ נהדרת"?

הרשות השנייה בוחנת הפרה לכאורה של זכיינית ערוץ 2 קשת לגבי כללי שיבוץ פרסומות, זאת לאחר שבמהלך התוכנית "ארץ נהדרת" ביום שישי האחרון שודרה פרסומת בכיכובו של אייל קיציס ל-012 סמייל

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2010

הקמפיין של קוקה-קולה בסופרבול יכלול גם מדיה חברתית ופילנטרופיה

מדובר בתשובה של ענקית המשקאות להחלטה של פפסי שלא לפרסם במהלך שידור הסופרבול, וזאת בכדי להתרכז בקמפיינים במדיה החברתית

שירות גלובס 28.01.2010

לדעת אישה

עולם הפרסום הישראלי כמעט ולא התפתח בכל הקשור לחשיבה נשית ולשפה נשית

ענת בן-נתן 21.12.2009

   444546474849505152535455565758   

   נמצאו 916 כתבות   |   עמוד 55 מתוך 58