עיריית אילת שואפת להקים מתחם אטרקציות במקום שדה התעופה אילת, וזאת בטווח של כשנה • מדובר בחלק הדרומי של שדה התעופה המתפנה, המשתרע על פני 145 דונם, אשר מתוכנן להפוך למתחם פנאי מרכזי וייחודי ולהציע לפי החזון מתחמי פופ-אפ, בילוי, אטרקציות ומלונאות ברת-השגה
לפי ההערכות, עד שנת 2037 תעמוד תנועת הנוסעים על 8.2 מיליארד איש - פי שניים מהיום • האם תשתיות התעופה ערוכות לכך, או שבתוך כמה שנים העיכובים והאיחורים בנמלי התעופה יהפכו לבלתי נסבלים?
בשבוע שעבר נחנך נמל התעופה הבינלאומי רמון, שנמצא 19 ק"מ מאילת ויחליף את השדה הישן בעיר • כעת רשות מקרקעי ישראל מתכוונת לשווק את קרקע השדה המפונה לטובת מלונאות, מגורים ומסחר • ראש עיריית אילת: "הטרמינל הישן יהפוך לתאטרון"
בשלב הראשון יופעלו טיסות מסחריות פנים-ארציות של ארקיע וישראייר משדה דב ומנתב"ג • משך הטיסה מהמרכז לשדה התעופה רמון צפוי לעמוד על כחצי שעה, אך זמן ההגעה יתארך בשל הנסיעה משדה התעופה לאילת
נמל התעופה ע"ש אילן ואסף רמון יתחיל את פעילותו בהדרגה, ובתחילה ישמש לטיסות פנימיות • לקראת סוף 2019 תחל בו גם פעילות טיסות בינלאומיות
אחרי שנים של עיכובים, ביום שני הקרוב ייפתח סוף-סוף שדה התעופה רמון - הנמל הבינ"ל הראשון שנבנה מאז קום המדינה ושצפוי לשרת בשיא כ-4.5 מיליון נוסעים • האם הריחוק מהעיר יוביל לירידה חדה במספר הטסים לאילת, מה יקרה אם הסובסידיות לחברות הזרות ייפסקו, והאם ירדן ומצרים הן אלה שעתידות ליהנות מכך? • 5 שאלות לקראת המהלך
מדובר בשדה שמעוצב בצורה מרשימה מאוד, הן חיצונית והן בחלקו הפנימי - החל מההקפדה על הדברים הקטנים כמו שקעי טעינה ו-USB ליד כל מושב בחללי ההמתנה, עבור בשירותים אסתטיים ועד לצמחייה הידרופונית ובריכת דגים חיצונית • שטח השדה עומד על פי 100 מזה שמשמש את אילת כיום - ליגה אחרת
אילתאל עלארקיעחברות תעופהטיסותישראיירנתב"גרשות שדות התעופהשדה תעופהתיירות