חברת הטכנולוגיה ותוכן הספורט הישראלית מינט מדיה רוכשת את STN Video, החברה שמחזיקה בזכויות הפצת תוכן של ליגות הספורט הגדולות בארה"בֿ • אסף פלד, המנכ"ל והמייסד: "בעקבות העסקה נגיע ב-2024 להכנסות של כחצי מיליארד דולר"
ערוץ הספורט רכש את זכויות השידור לארבע האולימפיאדות הבאות בשש השנים הקרובות • רשת מובילנד מתרחבת ומשיקה מתחם משחקיות ארקייד בצמוד למתחם הקולנוע שלה בכרמיאל • וחברת חללי העבודה השנייה בגודלה ברוסיה, SOK, מחזקת את פעילותה בישראל ומציעה צבירת מטבעות וקרדיט בסגנון "הנוסע המתמיד" • אירועים ומינויים
דוח התחזיות של דלויט מנתח את השפעות הטכנולוגיה והדיגיטציה על התקשורת ב־2023, על רקע המגמות הכלכליות והחברתיות • התחרות על שידורי הספורט תגדל, יותר פרסומות ישולבו בסטרימינג, הבינה המלאכותית תשתלב בהפקות של סדרות וסרטים, וגם המטאוורס יתעצם
השנה הקשה של ענקית הסטרימינג מובילה אותה לבחון הגדלת הכנסות דרך אירועי ספורט בשידור חי, בדומה למתחרותיה • הבעיה: זכויות השידור יקרות
ישראלים צופים בטלוויזיה 210 דקות בממוצע ביום, בעוד שהממוצע העולמי עומד על 156 דקות - כך עולה מנתוני חברת Global • מהדוח עולה כי כיום 10% מכל התוכניות בעולם הן מז'אנר הריאליטי התחרותי, והתוכנית שרשמה את נתוני הצפייה הגבוהים ביותר בכל העולם היא "הזמר במסכה"
המלצות מרכזיות נוספות בתזכיר חוק השידורים החדש: הוט ו-yes יוכלו להקים חברות חדשות, תבוטל הבלעדיות בשידורי ספורט, וסלקום ופרטנר יחויבו בהפקות מקור עם הגיען להכנסות של 300 מיליון שקל בטלוויזיה • עם זאת, הכול עדיין תאורטי, שכן ההמלצות ייאלצו להמתין להכרעת הממשלה הבאה
הליגות האירופיות משדרות עסקים כרגיל אבל הדוחות הכספיים חושפים הלוואות שמוחזרו ונפרשו לעשרות שנים והסכמי טלוויזיה שמושכנו • בצד השני של האטלנטי, הליגות בארה"ב מגוונות מקורות הכנסה ומגלגלות מיליארדי דולרים במודל כלכלי שמפגין חסינות
חברת הספורט-טק הישראלית פיקסלוט חתמה על הסכם עם חברת קאמפלוס ספורטס מדובאי • וגם:חברת Meta בישראל ועמותת יוניסטרים משיקות שיתוף פעולה למען הבטיחות ברשת • אירועים ומינויים
הרבה גבות הורמו כשאמזון החליטה ביוני להעמיק את דריסת הרגל שלה בשידורי הכדורגל האירופי עם חוזה עתק עבור שידורי הליגה הצרפתית – 825 מיליון אירו לשלוש עונות • היא לא ידעה דבר אז שחודשיים אחר-כך ינחת בליגה ליונל מסי ויהפוך את הדרישה לצפות במשחקיה לחסרת תקדים
שידורי אליפות אירופה בכדורגל ייפתחו בשבוע הבא, ורשת 13 וצ'רלטון מתחממים על הקווים עם חבילות חסויות במיליוני שקלים • שיתוף-הפעולה צפוי גם לסגור חשבון פתוח של הערוץ עם אלי עזור
הסכם חדש קובע שיא במכירת זכויות שידור: רשתות הטלוויזיה האמריקאיות ישלמו בכל עונה על שידורי ליגת הפוטבול מחצית מתקציב הביטחון השנתי של מדינת ישראל • האם שידורי הספורט שווים את הכסף הגדול שמשולם עליהם?
יו"ר הקואליציה פנה לשרים גנץ וטרופר בבקשה לחייב את מינהלת הליגה ואת ההתאחדות לכדורגל, לאפשר שידור של משחקי הספורט המרכזיים רק בתאגיד "כאן" או בערוצים המסחריים שפתוחים לכלל הציבור
חברת שידורי הספורט שבבעלות אלי עזור ופיני זהבי פועלת בשותפות עם הבונדסליגה הגרמנית • היא מנסה להיכנס לוואקום שהותיר ערוץ הספורט הקטארי beIN ולנצל את ההסכמים הכלכליים שחתמה ממשלת ישראל עם בחריין ואיחוד האמירויות
השירות יהיה לכל לקוחות החברה שיש ברשותם ממירי אנדרואיד, ולא יהיה נגיש למנויי סטינג
את הסבב הובילה קרן שמרוק קפיטל מלוס אנג'לס, שהובילה גם את סבב הגיוס הקודם של החברה ב-2018 • פיקסלוט הוקמה ב-2013 ע"י ד"ר מיקי תמיר וגל עוז, המשמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה, והיא מעסיקה כ-150 עובדים
ההשבתה של הספורט העולמי גורמת נזק כלכלי אדיר לכל השרשרת, מגופי השידור, דרך מארגני התחרויות ועד לספורטאים עצמם • אבל בעוד שבספורט הקבוצתי לשחקנים יש גב כלכלי מבעלי המועדונים ורשת ביטחון מהמדינה, הספורטאים בענפים האישיים הם הנפגעים הגדולים ביותר
מעשי שחיתות חמורים או נפילות בשווקים יכולים לזעזע כלכלות של מדינות, אבל את צמיחת ההכנסות של הקבוצות הגדולות באירופה הם לא עוצרים • דוח של דלויט חושף שכמו בכל השנים האחרונות, גם העונה הן צמחו בשיעור דו ספרתי • 4 הערות על מכונת הכסף של הכדורגל האירופי
בזמן שרוב הליגות באירופה יוצאות לפגרת חג המולד, באנגליה לא עוצרים, ומבלים את החג בצפייה בכדורגל • מי שמצטרפת השנה לחגיגה היא אמזון, שרכשה את זכויות השידור ל-20 משחקים • אלא שהכדורגל עבורה הוא רק תירוץ כדי למשוך לקוחות חדשים לשירותים אחרים
ב-HOT טוענים כי החברה הגיעה למצב שבו 55% מההוצאה על תוכן הולכים לספורט בגלל החובות ההיסטוריות שהוטלו עליה ואשר לא עומדות במבחן הזמן • בחברה מתייחסים גם לחברות הטלוויזיה באינטרנט - עליהן לא חלה כל רגולציה
לקראת שידורי אירועי ספורט מרכזיים, מפעילות הטלוויזיה מתחרות על ליבו של הצרכן דרך איכות השידור, אך מיד לאחר סיום המשחקים, השידורים חוזרים לאיכות שידור נמוכה • האם גם לפני טוקיו 2020 הסיפור יחזור על עצמו, ומתי ישראל תיישר קו עם איכות השידור הנהוגה בעולם המערבי?