שפיר הנדסה טענה כי סולל בונה אינה עומדת בתנאי המכרז של נת"ע, וביקשה מביהמ"ש להכריז עליה כזוכה ■ סולל בונה: עתירת שפיר הוגשה בחוסר תום-לב, ודינה להידחות על הסף
שפיר ושותפתה האיטלקית טוענות כי הקבוצה הזוכה לא עומדת בתנאי המכרז, ולכן יש להכריז עליהן כזוכות ■ מדובר במכרז הגדול ביותר בפרויקט, הכולל בניית שתי מנהרות של כ-5 ק"מ ובניית 6 תחנות רכבת תחתית
שפיר הנדסה היא מבצעת הפרויקטים המיוחדים בתחומי הבנייה והתשתיות, המתמקדת בשוק המקומי בלבד
פרויקט הנתיב המהיר, שהופעל לראשונה ב-2011, נחשב הפתרון המוצלח ביותר עד היום לצמצום כניסת כלי רכב לתל אביב בשעות הבוקר ויציאה בשעות אחר הצהריים - אז למה הבנייה מתעכבת?
דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד נוסף בהיקף של 30 מיליון שקל
הכנסות פועלים אי.בי.אי ברבעון הרביעי הוכפלו ל-18.6 מיליון שקל ■ ברבעון זה שימשה החברה כחתם מתמחר ב-4 הנפקות שהניבו לה את עיקר ההכנסות ■ הרווח הרבעוני יותר מהוכפל ל-8.7 מיליון שקל
העלות: 3.98 מיליארד שקל ■ ובינתיים באשדוד: העבודה בשטח נמל הדרום מתקדמת, ומצויים בו מאות עובדי קבלן ישראלים ועשרות עובדים סינים
בין המתעניינות: פיצרוטי וגלה מאיטליה, וינצי מצרפת, דניה סיבוס וסולל בונה
שפיר מזהירה מפגיעה בפעילותה עקב המלצות הוועדה בראשותו, לבחינת מדיניות המקרקעין בתחום המחצבות
מדובר בחברת שפיר הנדסה יחד עם גלה מאיטליה, סולל בונה עם החברה הסינית CTG, ודניה סיבוס עם חברה צרפתית - VINCI
מכיוון שהמוסדיים "ישבו על הגדר", ירד שווי החברה בהנפקה, ולאחר הורדת השווי נכנסו המשקיעים, מה שמבטיח השלמת הגיוס
(עדכון) - זרוע הבנקאות להשקעות של בנק לאומי בוחנת השקעה בשלב המוסדי שיתקיים מחר ■ שפיר רוצה לגייס עד 460 מיליון שקל בבורסה לפי 1.8 מיליארד ש' לפני הכסף או לפי שווי של 2.3 מיליארד שקל אחרי הכסף ■ לאומי פרטנרס: "להד"מ. לאומי פרטנרס אינה מתכוונת להשקיע בהנפקת שפיר"
אן טריג, שעל דוחותיה מתנוססת הערת "עסק חי", מתקשה בינתיים למשוך את המוסדיים, בעוד שפיר שואפת לקבל שווי של 1.9 מיליארד ש' לפני הכסף
מדובר בדוח חקירה שביצעו הנאמנים הזמניים הראשונים של החברה, בו התגלה כי חברת שפיר מכרה לצ. לנדאו מגרש באור-יהודה בשווי עשרות מיליוני שקלים בסכום מגוחך של 1.8 מיליון שקל - שלא נרשם על שם צ. לנדאו עד היום
מתשקיף הנפקת שפיר הנדסה לגיוס של כחצי מיליארד שקל לפי שווי חברה עצום של כ-2 מיליארד שקל לפני הכסף, עולה כי חברת התשתיות שבאמצעותה פעלה ברומניה, נכנסה להקפאת הליכים ומונה לה מנהל מיוחד
הקבוצה הציעה 3.98 מיליארד שקל וגברה על המתחרה, קבוצת שיכון ובינוי ולודרקו, שהציעה 4.5 מיליארד שקל
אלקטרהדוחות כספייםהפניקסהרכבת הקלהחברות בנייהמיזוגים ורכישותמכרזשיכון ובינויתחבורה ציבוריתתשתיות