לאחרונה, על רקע הדיונים בכנסת בחוק "חובת המכירה" של ערוצי ומפעלי ספורט, הצליחה סלקום להגיע להסכם גם עם צ'רלטון, בעלת ערוצי "ספורט 1" ו"ספורט 2", וכעת היא מהווה אלטרנטיבה אטרקטיבית במיוחד מבחינת מחיר לחובבי הספורט, כשסוף-סוף היא יכולה להציע להם את כל המפעלים המרכזיים שמשודרים ב-yes ובהוט.
מכאן והלאה הטלוויזיה של סלקום תלך ותשתפר, וכבר אי אפשר להתייחס אליה כאל מוצר נחות. נכון, יש לה פחות תוכן, קצת פחות VOD, אבל בשורה התחתונה סלקום מעמידה כעת חלופה טובה מאוד לצרכן הישראלי - שמאס בתשלומים הגבוהים להוט ול-yes - לפחות בכל הנוגע להיבט של עלות/תועלת. השנה צפויה להיכנס גם פרטנר למשחק, אבל כבר כעת חבילת הטריפל של הוט לא לבד בשוק, גם לסלקום יש כזו והיא ראויה ומשתלמת.
גד פרץ