ארטימדיה, חברה-בת של ארטיויז'ן, באה לישראל עם כיסים עמוקים ונחישות להקים רשת וידיאו פרוגרמטית. בשנה וחצי שהחברה קיימת אמנם לא הכל הלך תמיד חלק בין החברה החדשה ללקוחות ולחברות המדיה, אבל נראה כי ככל שהזמן עובר ההתנהלות נכנסת למסלול ברור יותר.
אין ספק שארטימדיה הצליחה לשנות ברמה התפישתית את השיחה לגבי תוכן פרימיום והחשיבות שיש לתוכן וידיאו עבור האתרים והמפרסמים. בחברה הורידו לא פעם את הכפפות מול יוטיוב וניסו לחבוט בכל הכוח כדי להציף את הבעיות שעשויות להיות בפרסום בפלטפורמה של המתחרים, ואת היתרונות שיש במיקום פרסום בתוך תוכן פרימיום. במקביל פעלה ארטימדיה לחזק את הקשר שיש לה עם יצרניות התוכן הטלוויזיוני, בשיתופי פעולה ויצירת זיקה ישירה בין קמפיינים שעולים בתוכן הטלוויזיוני למתיחה שלהם אל אותן תוכניות כשהן עולות במסכים דיגיטליים אחרים.
בתום שנת הפעילות הראשונה נעשו ניסיונות לפרק את קואליציית הפבלישרים ולגרום לפחות לאחד או שניים מרכזיים מהם לעבוד גם בפלטפורמות של המתחרים בגוגל. המהלך לא נחל הצלחה וארטימדיה שמרה על נכסיה גם בשנת הפעילות השנייה. אבל לא יהיה זה מופרך להניח שבגוגל לא אמרו את המילה האחרונה, והניסיונות יתחדשו שוב לקראת חידוש חוזים בעתיד.