אודי מירון עשה לאחרונה עסקה נדירה בשוק המקומי כשמכר מניות מיעוט (על פי הערכות 20%) לענקית התקשורת האמריקאית ויאקום, בין היתר בעלת רשת CBS. על פי הערכות שפורסמו ב"גלובס", העסקה בוצעה לפי שווי חברה של 150 מילון שקל.
עוד לפני העסקה הזאת, החיבור בין מירון לויאקום הוא זה שבמידה רבה העניק לחברה את כוחה בשוק הישראלי, בזכות העובדה שהיא זו שמחזיקה ברישיון הייצוג המקומי של ערוצי הילדים המצליחים ניקלודיאון וניק ג'וניור, ערוץ המוזיקה MTV וערוץ קומדי סנטרל (כולם בבעלות ויאקום).
ענני תקשורת, שמנוהלת על ידי אורלי אטלס-כץ ושרון למברגר, פועלת גם בתחום ההפקות המקוריות, כשהבולטות בהן הן שתי סדרות ילדים ונוער: "החממה", ששודרה בערוץ ניקלודיאון ב-yes; ו"שכונה", שמשודרת בערוץ המקביל בהוט. פורמט "החממה" אף נרכש על-ידי נטפליקס, שהפיקה וצילמה את הגרסה האמריקאית לסדרה כאן בישראל.
יונתן כיתאין